Klantenservice

Klachten

Door middel van dit klachtenformulier hopen we tot een oplossing te komen.

We zullen uw klacht zorgvuldig bekijken en beoordelen. Mocht uw klacht betrekking hebben op werkzaamheden die niet binnen ons takenpakket valt dan zullen we uw klacht ongegrond verklaren. 

Ook wanneer uw klacht betrekking heeft op het niet overmaken van ‘extra geld’ kan ons doen besluiten uw klacht ongegrond te verklaren. Een laag budget is natuurlijk vervelend maar helaas hebben we hier niet altijd invloed op. 

Wij nemen uw klacht serieus en deze wordt daarom onafhankelijk besproken binnen ons team. De klacht wordt zo spoedig mogelijk behandeld en hierover ontvangt u binnen 6 weken een schriftelijke reactie.

Betalingsverkeer op feestdagen

Op officiële feestdagen binnen de EU hanteren de banken een aangepaste dienstverlening voor het betalingsverkeer. Op sommige feestdagen zijn de banken namelijk gesloten waardoor zij geen betalingen verwerken. Hieronder treft u een overzicht van de officiële feestdagen en of er dan wel/geen betalingsverkeer mogelijk is.
Wanneer er geen betalingsverkeer mogelijk is maken wij eventueel leefgeld een werkdag eerder naar u over.

DatumFeestdagBetalingsverkeer
Vrijdag 18 aprilGoede Vrijdagnee
Maandag 21 april2de Paasdagnee
Zaterdag 26 aprilKoningsdagnee
Donderdag 1 meiDag van de Arbeidnee
Donderdag 5 meiBevrijdingsdag*ja
Donderdag 29 meiHemelvaartsdagja
Maandag 9 juni2e Pinksterdagja
Donderdag 25 december1e Kerstdagnee
Vrijdag 26 december2e kerstdagnee
Woensdag 31 decemberOudejaarsdagja
Donderdag 1 januari 2026Nieuwjaarsdagnee