Klantenservice
Klachten
Door middel van dit klachtenformulier hopen we tot een oplossing te komen.
We zullen uw klacht zorgvuldig bekijken en beoordelen. Mocht uw klacht betrekking hebben op werkzaamheden die niet binnen ons takenpakket valt dan zullen we uw klacht ongegrond verklaren.
Ook wanneer uw klacht betrekking heeft op het niet overmaken van ‘extra geld’ kan ons doen besluiten uw klacht ongegrond te verklaren. Een laag budget is natuurlijk vervelend maar helaas hebben we hier niet altijd invloed op.
Wij nemen uw klacht serieus en deze wordt daarom onafhankelijk besproken binnen ons team. De klacht wordt zo spoedig mogelijk behandeld en hierover ontvangt u binnen 6 weken een schriftelijke reactie.


Betalingsverkeer op feestdagen
Op officiële feestdagen binnen de EU hanteren de banken een aangepaste dienstverlening voor het betalingsverkeer. Op sommige feestdagen zijn de banken namelijk gesloten waardoor zij geen betalingen verwerken. Hieronder treft u een overzicht van de officiële feestdagen en of er dan wel/geen betalingsverkeer mogelijk is.
Wanneer er geen betalingsverkeer mogelijk is maken wij eventueel leefgeld een werkdag eerder naar u over.
Datum | Feestdag | Betalingsverkeer |
Vrijdag 18 april | Goede Vrijdag | nee |
Maandag 21 april | 2de Paasdag | nee |
Zaterdag 26 april | Koningsdag | nee |
Donderdag 1 mei | Dag van de Arbeid | nee |
Donderdag 5 mei | Bevrijdingsdag* | ja |
Donderdag 29 mei | Hemelvaartsdag | ja |
Maandag 9 juni | 2e Pinksterdag | ja |
Donderdag 25 december | 1e Kerstdag | nee |
Vrijdag 26 december | 2e kerstdag | nee |
Woensdag 31 december | Oudejaarsdag | ja |
Donderdag 1 januari 2026 | Nieuwjaarsdag | nee |